Sesungguhnya orang-orang yang beriman, orang-orang yang berhijrah dan berjihad di jalan Allah, mereka itu mengharapkan rahmat Allah, dan Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Surah Al Baqarah ayat 218

BERITA TERKINI

1. Blog KoBTP ini telah pun berjaya tersenarai dalam carian Google dan Yahoo...


2. Kepada sesiapa yang ingin meletakkan iklan mereka di blog ini sila hantarkan email kepada kobtprb@gmail.com. Harga menarik bagi mereka yang menghubungi kami di bulan Julai 2012.

3. KoBTP akan mula bersidang semula untuk menetapkan tarikh pemilihan ahli pada minggu kedua bulan Julai 2012. Diharapkan, penambahan ahli akan berlangsung sebelum bulan puasa.

4. Pertandingan Futsal Cilik KoBTP telah masuk METRO

Wednesday 27 June 2012

FUTSAL De Tournament KoBTP2012

BERITA FUTSAL - Persediaan untuk pertandingan futsal telah pun siap 100% menjelang pertandingan yang julung kali diadakan. Sebanyak 24 pasukan bawah 12 tahun dan 24 pasukan bawah 14 tahun telah pun didaftarkan yang tarikh tutup penyertaan sepatutnya pada hari Khamis 28hb Jun 2012 tepat jam 12tgh malam.

Menurut pengerusi KoBTP, En Azman Sapian "Kami tidak sangka program ini mendapat penyertaan yang menggalakkan". Program yang julung kali diadakan ini di ketuai oleh Pengurus kejohanan En Jeffridin Baharudin telah berjaya menyuntik semangat anak-anak Bandar Tasik Puteri untuk menyertai aktiviti yang sangat berfaedah ini. "Sokongan ibubapa dan teman-teman di sini banyak memberi impak kepada pertandingan ini" kata beliau.

Pertandingan 5 sebelah ini adalah pertandingan yang berunsurkan kalah mati yang bakal memilih pemain-pemain untuk diserapkan ke dalam pasukan bolasepak dan futsal KoBTP dan seterusnya membawa bakat-bakat cilik ini untuk bertanding diperingkat lebih tinggi. "Kami berharap agar dengan sedikit usaha kami ini, ibubapa sedikit sebanyak dapat memberikan dorongan kepada anak-anak mereka untuk terus bersukan demi kesihatan dan kesepakatan antara rakan sebaya di BTP ini" ujar En Jeffridin. 

Ditanya mengenai dana untuk pertandingan futsal ini "Kami mendapat sokongan penuh para peniaga yang sanggup memberikan penajaan untuk pertandingan ini. Ini satu usaha murni para peniaga dan syarikat di BTP yang sangat koperatif dan sangat sporting." Difahamkan sokongan penaja adalah sangat menggalakkan (SENARAI PENAJA). Kejohanan yang akan berlansung selama 2 hari bermula 30hb Jun 2012 hingga 1 July 2012 bertempat di padang BIRCH BTP. Dijangkakan, pertandingan ini akan di hadiri pihak media yang akan membuat liputan khas projek pertama KoBTP. Jangan ketinggalan untuk menyaksikan bakat-bakat cilik yang mungkin salah satu RAMLI yang bakal menyinar dipersada sukan negara.

No comments:

Post a Comment

IKLAN

IKLAN
Bercuti di Cameron Highland dengan keluarga yang besar? Click gambar.

KOTAK IKLAN

Ingin mengiklankan produk anda di sini? RM100 utk 2 bulan. Hantarkan email kepada kobtprb@gmail.com untuk tempahan. Sementara ruang masih ada!

KOTAK IKLAN

Ingin mengiklankan produk anda di sini? RM100 utk 2 bulan. Hantarkan email kepada kobtprb@gmail.com untuk tempahan. Sementara ruang masih ada!